Epic Me

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Gårdagens :)....

Av epicme - 25 september 2011 13:30


Här kommer veckans inköp :) Och även (Går)Dagens sminkning :) För igår var de juh utgång :)

       

   


 
 
Ingen bild

Syster Yster

30 september 2011 12:37

Hallå!
Hade ni kul ute? Vart va ni?
Du är verkligen super fin i håret darling!
Hoppas du har det bra på bilprovningen!

 
Milla

Milla

30 september 2011 17:54

Hej :) Jo då vi hade kul :) Vi var bara nere på O'learys o sen blev natt mat på donken :) Tack så mkt<3 Jo då veckan på bilprovningen var bra!

http://epicme.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Skapa flashcards