Epic Me

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Todays-Don't You Worry Child...

Av epicme - 16 oktober 2012 23:16

Ni kommer få tre olika grejer i detta inlägg ;)


Först ut är dagens makeup :)

       

Det jobbiga med dagens bilder var att jag inte  fick rätt färg på läpparna som dom va i verkligheten :O

För jag använde mej utav det nya läppstiftet från Gina Tricot!

Purple Rain heter det och är kanon!

Så himla mjuk i stiftet så den känns riktigt bra mot mina lite nariga läppar :O


Färgen är också kanon! Om du vill ha ett lätt coverage så stryker du på det lite lätt bara.

Och för mer intenstitet så tar man på mer helt enkelt :)


På dagens läppar använde jag även IsaDoras läppglans Zinfandel

 


För det andra så får ni även outfit bilder :)

Har nämligen köpt en ny klänning!

Älskar när det är kort fram och långt bak!

   



Sedan kör jag en lätt recension på IsaDoras BB-cream :)

Har velat pröva den jätte länge men det har aldrig kommit hit på ön, tills för ett tag sen!

Jag köpte då Medium färgen eftersom Fair blev alldeles för ljus för min hy.

Känns kanon bra emot huden.

Torkar inte ut nu helle rnär det går mot kallare klimat!


Det som e lite negativt är att man behöver ett lätt puder på för att huden inte skall bli för glansig.


Men den är kanon helt enkelt :)

 

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Skapa flashcards