Epic Me

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Nyårs inspo....

Av epicme - 30 december 2012 16:25

Jag har fått en låne data som jag kan sitta på sålänge medans min data är inne på lagning igen :(

Huh...Lagom tur man har XD


Men jag har iallafall lite nyårs inspirations till er :)


Säg bara till om ni vill ha någon speciell ;)

           

                         

 
 
Alba

Alba

30 december 2012 17:49

Älskar din blogg!
Du är verkligen bra på att sminka!

http://albaoamanda.bloggplatsen.se

epicme

30 december 2012 18:01

Åh va kul :) Tack så jätte mycket :D

 
Mia

Mia

30 december 2012 18:09

Wow vilka underbart vackra ögon du har, de behöver ju inte ens smink för att vara just vackra men du är super-duktig på att framhäva dem ännu mer :-D

Hoppas på fint nyårsfirande för dig :-D

http://fredthevov.blogg.se

epicme

30 december 2012 18:17

Tack så jätte mycket :D va snällt sagt :)

Hoppas du oxå får en bra nyår :)

 
syns du inte så finns du inte !!

syns du inte så finns du inte !!

30 december 2012 18:09

Fina bilder jätte duktig på att sminka :) Ha en god fortsättning :)

http://nattstad.se/Maria.Bergström

epicme

30 december 2012 18:18

Tack så himla mycket :) Ha en god fortsättning du med :)

 
Ingen bild

Emelie

30 december 2012 23:11

WOW! Jag skulle göra vad som helst för att få dina ögon! Jag skämtar inte när jag säger att du har dom vackraste ögonen jag sett. :) Jätte fina sminkningar och en jätte gullig blogg. ;)
Ha ett gott nytt år!

epicme

31 december 2012 18:17

Nämen tack så himla mycket :D Det värmde rejält :) De var verkligen snällt!
Ha en bra nyår du med :)

 
Ingen bild

Fanny

31 december 2012 11:37

Gud så fina ögon du har och jättefina bilder tar du : )

Jättefin blogg .
Kolla gärna in min blogg

www.fannyclara.bloggplatsen.se

epicme

31 december 2012 18:16

Tack så himla mycket :)
Skall kolla in din blogg när jag får tid ;)

 
Monica

Monica

31 december 2012 15:17

Jag älskar ditt ena öga med en brun fläck på ;3

http://www.nattstad.se/monicansona

epicme

31 december 2012 18:16

Tack så mycket :D Jaw lite häftigt att de e på ena ögat oxå bara ;)

 
josssanemilsara

josssanemilsara

1 januari 2013 03:23

Jättecool sminkning! Dina ögon är hur fina som helst!

http://josssanemilsara.bloggplatsen.se

epicme

1 januari 2013 11:17

Tack så himla mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Skapa flashcards