Epic Me

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av epicme - 31 januari 2013 15:03

Tänkte att jag skulle börja skriva en produktbeskrivning i slutet av varje inlägg :)

Vad sägs om det ;)??


Gör ett provförsök här :)

 


Ansikte:

Sheer Cover Puder 'Latte'

Sheer Cover Duo Concealer 'Light/Medium'

Makeup Stores Blush 'Power'


Ögonbryn:

H&M's Eyebrow pencil 'Light Brown'

NYX Eyebrow powder 'Dark Brown/Brown'


Ögon:

180 Palette

L'Oreal Telescopic Carbon Black Mascara

IDUN Eyeliner 'Lava'

H&M's Liquid Liner 'Black'

E.l.f's Cream Eyeshadow 'Dawn'


Läppar:

NYX Lipliner '804 Cabaret'

Gina Tricot's Lipstick 'Purple Rain'

IsaDora Moisturizing Lipgloss '23 Zinfandel'

Av epicme - 31 januari 2013 14:41

Nu börjar man komma på bättringsvägen.

Idag kan jag iallafall prata klokt :P De har jag inte kunnat gjort på hela veckan :P


Idag tänkte jag att jag kunde sminka mej lite

Så idag bjuder jag på samma ögonsminkning med olika läppar till.


Prövade även den nya e.l.f's Cream Eyeshadow som primer och det funkade bra tyckte jag!


                    

Ovido - Quiz & Flashcards