Epic Me

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av epicme - 1 februari 2013 14:51

Har använt mig utav min 180 palette

Som bas lade jag elfs cream eyeshadow 'dawn'

 

Har markerat hjärtan på de färger jag använt.

De gröna lade jag i innerdelen av ögonlocket.

De blå lade jag ungefär i mitten utav ögat.

De lila lade jag i slutet utav ögat.

 

Har fortfarande markerat vilka färger jag använt utav de gräna/blå/lila.

De vita färgerna (De rödmarkerade hjärtanen) har jag använt som highlightning under ögonbrynet och allra längst in på ögonlocket.

 

Eyelinern är lagd med H&M's Liquid eyeliner och på övre fransraden så har jag målat i med en svart kajal.

 

Lägg på ett lager med mascara och låt torka något.

Medans det torkar har jag målat underfransarna med den nya lila liquid liner från H&M.

Har även målat i vattenlinjen med en ljus beige kajal.

 

Måla på ett lager mascara till på de övre fransarna och sedan är det klart!

Av epicme - 1 februari 2013 14:48

Till dagens makeup har jag gjort en tutorial som kommer senare :D

Vart väldigt färglatt.


Men tyvär så är man fortfarande sjuk :(

   

       

Ovido - Quiz & Flashcards