Epic Me

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av epicme - 24 mars 2013 21:27

IsaDora är ett perfekt märke för oss som inte fixar smink med dofter i!

Dom har bra variation i sitt sortiment med bra produkter.

Måste ladda på med mer produkter från IsaDora!!


Igår blev det inköp på nya ögonbryns produkter som jag spanat in :)

Det kom med IsaDoras nya ögonbryns kollektion.


En Ögonbrynspenna som är Vattenfast!! Och det fungerar bokstavligen!

Med lite arbete med den så komemr den bli en favorit :)

Färgen blev i Light Brown

 


Sedan blev det en omtalad penna som jag länge velat testat.

Eyebrowlifter.

Det är en penna som ljusar/Highligtar upp den delen av ögonbrynet som man vill framhäva.

Funkar kanon bra!

 



Denna har jag också spanat in till mina 'buskiga ögonbryn'

Mina bryn har en tendens att sticka åt alla möjliga håll, 

men med Eyebrow Styler kommer det defenitvt bli bättre.

Det är en behållare som innehåller gel med en tillkommande borste som kommer håla brynen på plats.

Jag tog färgen Transparent.

 



Har slängt ihop en ögonbryns steg för steg till er med just dessa produkter :)

1) Helt omålade och buskiga bryn


2) Målat i mina bryn i den formen jag vill ha med IsaDoras Eyebrow Pencil i 'Light Brown'

   Den kommer med en borste på andra sidan pennan och den behövs! Det kan se kletigt ut när man precis dragit på pennan på brynen, men suddar man ut det med borsten blir det bättre.


3) Målat med Eyebrow Lifter pennan. 


4) Suddad ut färgen. Sedan har jag tagit på Eyebrow Styler på mina bryn så dom håller sig på plats.

 



Av epicme - 24 mars 2013 18:05

Eyephoria ögonskuggan Graphite Glam var helt otrolig att jobba med!

Perfekt ögonskugga!

Vill man ha en mörkare effekt så kan man bara blöta penseln ett uns och BAM! så får du en kanon färg!!


Älskar den :)


<3<3<3<3<3 5/5 Hjärtan i betyg får den utav mig :D

       

Ansikte:

Sheer Cover Puder 'Latte'

Sheer Cover Duo Concealer 'Light/Medium'

Makeup Stores Blush 'Power'


Ögonbryn:

NYX Eyebrow powder 'Dark Brown/Brown'

En gammal ögonbrynspenna


Ögon:

IsaDora Eyephoria '15 Graphite Glam'

Nelly Earth Palette 40 colours

L'Oreal Telescopic Carbon Black Mascara

IDUN Eyeliner 'Lava'

H&M's Liquid Liner 'Black'


Läppar:

Gina Tricots Lipstick 'Kissable Lips'

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards