Epic Me

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

My Boyfriend Does My Makeup....

Av epicme - 9 april 2013 17:41

Såg att Linda Hallberg hade på sin blogg att hennes kille hade sminkat henne.

Och utmanade sedan också oss andra att göra det och skicka in bilder.


Så jag fick min älskade pojkvän att pröva på att sminka mej.


Han var riktigt duktig får jag säga med tanke på att han aldrig gjort de förut!!


Vi filmade alltihop också, så förhoppningsvis så kommer den upp med!

         

 
 
Ingen bild

Syster

9 april 2013 18:38

Haha han får nog öva lite mer :)
Söta ni är <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Skapa flashcards