Epic Me

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av epicme - 1 maj 2013 21:51

Detta inlägg tillägnar jag till mina underbara katter<3



Till er som undrar hur jag kan ha katt som är allergisk:

-Våra katter har inte det så kallade 'epitel' i sin päls, det är alltså mjäll.

Det är det som oftast är allergi framkallande.

-Vi har prövat oss fram länge och väl innan vi konstaterade att vi tålde kissarna.

-Det är inte säkert att en annan person som är allergisk tål dessa, men just specifikt vi gör det.


Den äldsta utav dom är Mini.

Han är en Cornish Rex

Det är verkligen en personlig kisse!

Varje morgon när man vaknar och kommer ut ifrån mitt rum (som har stängd dörr om nätterna) så kommer han springande emot mig och jamar gomorron till mig!

Det är sådan underbar känsla<3

   



Den yngsta är Phoenix.

Han är en Balines.

Han är också personlig på sitt sätt.

Tänkte visa er ett klipp där han e så söt så!

För när vi plockar ur diskmaskinen så skall han 'räkna' besticken med oss!

 


 


Kolla gärna in bloggen för mina katter ;)

http://miniphoenix.bloggplatsen.se/


Av epicme - 1 maj 2013 21:42

Denna sminkning är relativt enkel att göra!

Har använt en färg och en kajal penna till att sudda ut.


       

Ansikte:

IsaDora BB-Cream All In One Makeup SPF12 -'03 Medium'

IsaDora BB-Cream All In One Makeup SPF12 -'01 Light'

Concealer/Bronzer Palett

Sheer Cover Lip to Lid Highligter 'Bronze'


Ögonbryn:

IsaDora Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'

IsaDora Eyebrow Styler 'Transparent'

Eyebrow Lifter


Ögon:

120 Palett

IsaDora BigBold Mascara 'Black'

IDUN Eyeliner 'Lava'

Eye shadow fix (Primer) Waterproof


Läppar:

Gina Tricot Lipstick 'Kissable Lips'

Skapa flashcards