Epic Me

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av epicme - 13 maj 2013 21:46

Idag e första dagen på tema veckan. :D


Animalistic : Går ut på att man har sin inspiration ifrån djur världen.

Jag fick min inspiration ifrån kattdjuren :)

Först och främst Lejon


/Today is the first day on the theme week.

Animalistic: Based on that you get your inspiration from the animal world.

I've got my inspiration from the cat animals. 

My inspiration was the Lion


 


             

Ansikte:

IsaDora BB-Cream All In One Makeup SPF12 -'03 Medium'

IsaDora BB-Cream All In One Makeup SPF12 -'01 Light'

Sheer Cover Concealer 'Light/Medium'

Sheer Cover Lip to Lid Highligter 'Bronze'


Ögonbryn:

IsaDora Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'

IsaDora Eyebrow Styler 'Transparent'

IsaDora Eyebrow Lifter


Ögon:

180 Palett

IsaDora BigBold Mascara 'Black'

IDUN Eyeliner 'Lava'

Eye shadow fix (Primer) Waterproof

H&M Eyeliner 'White

Miyo Eyeshadow 'Zero'

Miyo Eyeshadow 'White'

H&M Liquid Eyeliner 'Black'

IsaDora Perfect Contour Kajal 'Satin Magnolia'


Läppar:

Black Onyx Lip pencil 'Brown'

IsaDora Lipstick 'Chocolate Brown'

Mac Pigment Shadows 'Melon'

Av epicme - 13 maj 2013 13:55

Denna vecka tänkte jag göra nånting annorlunda ;)


Nämligen Tema vecka!!

 


Jag har lånat bilden ifrån Molkan.se

Men jag ändrade så jag kör Punk på fredag istället ;)


Så idag skall det vara någonting med djur att göra ;)

Ni får bilder sen senare ;)


Så håll koll!

Ovido - Quiz & Flashcards