Epic Me

Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Nouba visning....

Av epicme - 15 maj 2013 20:18

Idag hade jag bokat in mig på ett 'möte' på Apoteket.


Jag fick en exklusiv visning med ett utav Apotekets sminkmärken: Nouba. (Passande eller hur ;) )

 

Skulle egentligen kommit osminkat så jag kunde bli sminkad utav deras produkter, men det hade dom missat med i informationen.

 

Så det blev en rundvisning utav Noubas produkter utav Julia.


Så ni vet är detta inte ett HELT PARFYMFRITT märke, så ni får fråga om det är parfym i eller om ni frågar någon personal.


Såhär säger dom om sig själva:

'Nouba är Italiens ledande professionella makeupmärke och säljs idag i 20 länder världen över. Nouba erbjuder makeup av allra högsta kvalitet. Flera av produkterna är handgjorda och innehåller naturliga mineraler och naturligt pärlemor för att du ska uppnå allra bästa resultat. Dessutom är de vårdande, låter huden andas och är enkla att använda. Produkterna passar på alla hudtyper, även den allra känsligaste. Noubas breda produktsortiment och fantastiska färgspektra bjuder något för alla smaker och tillfällen. Här får du möjlighet att skräddarsy din egen personliga makeup oavsett stil och ålder. Lyft fram din personlighet med Nouba och få en naturligt vacker och hållbar makeup varje dag, året om.'

 


Dom har riktigt fina ögonskuggor som jag nog tänker ta mig en titt på!


Jag fick iallafall få prova två läppstift och blush som jag verkligen tyckte om.


Fick även hem provprodukter som skall bli otroligt spännande att få prova.

   



Var riktigt kul för mig att få kunna komma iväg på ett såhär 'event'.

Med tanke på att de flesta makeup event involverar Parfym!

Så detta var en rolig erfarenhet, skulle gärna göra om det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Ovido - Quiz & Flashcards