Epic Me

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av epicme - 16 maj 2013 23:30

Egentligen så skulle det vara Punk tema idag, men jag bytte så det blev sexy idag!


Det jag förknippar med sexighet är för min del självklart röda läppar och snygga 'cat-eye' ögon.

 

Tyckte denna bild på Kim Kardashian var klockren. Men jag ville göra på mitt eget sätt ;)

       

Ansikte:

IsaDora BB-Cream All In One Makeup SPF12 -'01 Light'

Sheer Cover Concealer 'Light/Medium'

Sheer Cover Puder 'Latte'

Peggy Sage 'Champagne'

MIYO Blush 'Rose'

Nouba Blush '45,47'

Nouba Powder '1,6'


Ögonbryn:

IsaDora Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'

IsaDora Eyebrow Styler 'Transparent'

IsaDora Eyebrow Lifter


Ögon:

Nelly Earth Palett 40 Colours

IsaDora BigBold Mascara 'Black'

Eye shadow fix (Primer) Waterproof

H&M Eyeliner 'White

H&M Liquid Eyeliner 'Black'

MAC Pigment Shadows 'Melon'


Läppar:

IsaDora Perfect Lipliner '31 Prime Red'

Love Lips 'Red'

MAC Pigment Shadows 'Melon'

Ovido - Quiz & Flashcards