Epic Me

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av epicme - 8 juni 2013 21:49

Vart så himla glad igår när jag fick hem ett litet paket :D


Massa underbart smink ifrån Apolosophy!!!!

Apoteket Hjärtats eget smink märke!


 


Vart så himla lycklig över att få hem dessa underbara saker ifrån Apolosophy!!


  En kanobra Bronzer. Kan nog tro att den är lite för ljus nu när man fått lite färg, men den är kanon eftersom det inte är någe shimmer i utan den är helt Matt. Om man vill ha lite diskret färg är denna kanonbra, och kommer passa bra när man blir blekare igen!


  Apolosophy kommer snart ut med 3 olika ögonskuggs paletter som är kanon. Fick hem en utav av dom i färgen Warm Brown, och det är min färger helt och hållet!!! 


  Två läppglans som inte känns så där konstiga och kletiga på läpparna, dessa glider på så himla lätt.

En mascara som jag faktiskt funderade på att köpa när jag gjorde mitt stora inköp, men det lev aldrig av och det ångrar jag.

Den är ju mega bra!! Man får spindelbens fransar med denna, men den ger även ett uns volym som inte de flesta andra mascaror ger. Det bästa är att den sitter verkligen hela dagen!!

Har varit på rally under dan då det vart dammigt, kommer hem och hoppar i badet. Var sedan tvungen och vila (Hade fått ett mysko utslag på benet som vi tror kommit från en spindel). Men mascaran ser ut som den gjorde imorse när jag drog på den och det är ju det man är ute efter i en mascara!!!


Sedan släpper Apolosophy nagellacker i massa mumsiga färger och jag fick med 'Fresh Orange' och 'Metallic Grey' Skall bli så roligt att få pröva dom!!



I dagens sminkning så försökte jag använda mig utav de produkterna jag har ifrån Apolosophy!

(Älskar verkligen Apolosophy!!)

    

Ansikte:

Apolosophy Powder 'Warm Beige'

Apolosophy Concealer 'Creamy Beige'

Apolosophy Bronzer 'Meduim Bronze'


Ögonbryn:

IsaDora Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'

IsaDora Eyebrow Styler 'Transparent'

NYX Eyebrow Powder 'Brown/Dark Brown'


Ögon:

H&M's Liquid Liner

Apolosophy Mascara 'Midnight Black'

Eye shadow fix (Primer) Waterproof

Apolosophy Eyeliner 'Charcoal Black'

Apolosophy Eyeshadow Palett 'Warm Brown'

Makeup Store Lipliner 'Sandstorm'

 

Läppar:

Apolosophy Lipstick 'Pale Pink'

Apolosophy Lipgloss 'Toffee Pink'

     

Av epicme - 8 juni 2013 21:35

Älskar verkligen randigt!!

Lika mycket som jag älskar svart!


Men för att piffa upp de svart vita så gjorde jag en färgstark sminkning!


/Love really stripes! As mucj as I love black!

To spice up the black and white I chose a colourful makeup!


     


Ansikte:

IsaDora BB-Cream All In One Makeup SPF12 -'01 Light'

Apolosophy Powder 'Warm Beige'

Apolosophy Concealer 'Creamy Beige'

MIYO Blush 'Rose'

Sheer Cover Lip to Lid Highligter 'Bronze'


Ögonbryn:

IsaDora Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'

NYX Eyebrow Powder 'Brown/Dark Brown'


Ögon:

Sleek Makeup Palett Ultra Matts V2 'Pillow Tank' 'Maple' 'Highness' 'Villan' 'Ink'

MAC Pigment 'Melon'

H&M's Liquid Liner

IsaDora BigBold Mascara 'Black'

Eye shadow fix (Primer) Waterproof

Apolosophy Eyeliner 'Charcoal Black'

 

Läppar:

IsaDora Twist-Up Gloss Stick - 'Sugar Crush'

   

Tidigare månad - Senare månad

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Länkar


Skapa flashcards