Epic Me

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av epicme - 17 juni 2013 21:44

Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.


För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex få mer pigmenterade ögonskuggor.


Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;)


/

Have long wanted to purchased a small spray bottle that I can have in my make-up room.

Because you can put water in it and then spray on my brushes, for example, to get more pigmented eye shadows.

 

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;)

/To stand out from my striped shirt I went for red lips.

 

     

 

Ansikte:

Apolosophy Concealer 'Creamy Beige'

Apolosophy Powder 'Warm Beige'

Nouba Blush '45,46'

Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze'

 

Ögonbryn:

IsaDora Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'

Apolosophy Concealer 'Creamy Beige'

 

Ögon:

Nelly Earth Palett 40 Colours

L'Oreal Gel Eyeliner 'Pure Black'

Apolosophy Mascara 'Midnight Black'

Apolosophy EyeEyePencil 'Midnight Black'

Eye shadow fix (Primer) Waterproof

 

Läppar:

IsaDora Perfect Lipliner 'Prime Red'

H&M's Lipstick 'Up All Night'

     

HairBun -H&M

Shirt - BikBok

Earrings - Cubus

Neckless - BikBok

Bracelet - Gina Tricot

Watch - Ö&B


Tidigare månad - Senare månad

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Länkar


Skapa flashcards