Epic Me

Alla inlägg under januari 2011

Av epicme - 30 januari 2011 19:59

Veckans inköp har varit rätt intressant 

Det blev:



Dessa snurriga tights   

     och dessa underbara skor   




Smink   




Min nya dator

  nya datorbänk                                     

    nya datorstol

  



Sen vill ja önska mej denna bikini i födelsedagspresent

   

Av epicme - 30 januari 2011 15:11

Var nu ett tag sen man skrev   

Men man har juh haft fullt upp med skolan och körkortet


Ser faktiskt fram åt det här året  

Kommer få körkort   

Fyller 18   

SRF väntar till sommaren   

En härlig sommar med tanke på att man kan köra i princip vart man vill   


Längre än så har jag inte kommit i tanken   


Men här får ni tre filmer 

Fler bilder kommer ikväll, b.la veckans inköp  



 
 

Av epicme - 20 januari 2011 15:00

Här har vi lite allmänna outfits


     


Av epicme - 19 januari 2011 19:18

Ledsen för min oaktivitet :(

Men kan faktiskt säga att jag haft mycket att göra, b.la fixa med min nya stationära data ;)


Mitt paket hade juh äntligen kommit :)

Här har ni vad jag fick ;)

     

Idag kommer lite blandade bilder


     

                     

Saknar gamla goa ettan med alla påhitt som vi gjorde jämt XD

                                              


Random bilder från Almedalsveckan

  

  

  

  

Av epicme - 11 januari 2011 19:54

Ledsen för min oaktivitet som jag haft ett tag nu, men mitt internet har krånglat en hel del så det har inte kunnat gått att lägga in bilder :/


Så idag tänker jag bara lägga upp lite allmänna bilder som ni kan njuta utav :D

   Mitt favorit band som jag sett ett antal gånger live och dom e asgrymma 

Sabaton

        

  


Mitt paket har kommit idag och jag är så lycklig :D 

Bilder på det kommer senare ;)

Av epicme - 11 januari 2011 19:48

Tänkte bara lägga upp en bild på mej från julen förr förra året   

  

  

Tycker om skorna, det är högklackna guldskor   

Av epicme - 2 januari 2011 01:09

Ville bara visa min utstyrsel för julafton

  

Och sedan nyårs sminkningen (tyvärr blev de ingen hel bild på min utstyrsel)

     

Av epicme - 2 januari 2011 00:03

Jag är ledsen för min oaktivitet!

Men har haft en hel del för mej   


Min julafton blev lyckad men fin fina presenter   


Fick present från älsklingen som vart utomlands   

Vill tacka honom så hjärtligt för dom   Kanon fina   

  

  

Här är då våran julgran får iår  

   

Min nyår har varit riktigt lyckad    Härligt umgänge   

  

  


De tråkiga var att älsklingen låg hemma o var sjuk  

Puss puss på dej min söta pojkvän<3<3 Du får krya på dej<3


Och du skall veta att nyår inte var likadan utan dej  <3<3  

  

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards