Epic Me

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Biten???...

Av epicme - 9 juni 2013 21:59

Nämnde igår i Inlägget att jag fått utslag på benet och de ser ut som jag blivit biten.


Tänkte jag kunde visa er hur det såg ut.

  Klicka upp bilden för  att se bättre.


Vi hade vart iväg på rally under dagen. Det vart väldigt stövigt och dammigt, så mina svarta kläder var vita när jag kom hem!

Så jag vart ju tvungen att ta ett bad.

Men när jag tar av mig byxorna får jag  syn på detta på hela mitt lår!! :O


Blev ju helt förskräckt!!

Det verkar som att jag blivit biten av 'nånting' för vi ett ställe närmare knät så är jag svullen och kan tycka se bitmärken!!


Hmmm....konstigt konstigt.

Idag är det bättre iallafall, men ville visa er åtminstonde hur jag såg ut!


//

Mentioned yesterday in the post that I had a rash on the leg and it looked like I've been bitten.

Thought I could show you how it looked.

We had been to see rally during the day. It got very dusty, so my black clothes were white when I got home!
So I had to take a bath.
But when I take off my pants, I catch sight of this on my thighs! : O

Got completly chocked!
It seems that I have been bitten by 'something' beacuse on a place closer to the knee, I am swollen and may see bite marks!

Hmmm .... strange strange.
Today is better anyway, but wanted to show you how I looked!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Länkar


Skapa flashcards