Epic Me

Direktlänk till inlägg 5 juni 2013

Doftoteket.se...

Av epicme - 5 juni 2013 22:06

Tycker ni skall ta er en titt på http://www.doftoteket.se/

Dom har nämligen 30% på allt i deras webb butik!


Jag vet, det låter lite avskräckande med namnet.

Men jag gick in och tog mig en kik, och hittade faktiskt lite grejer :D


Så idag dök det upp ett paket i brevlådan och jag vart överlycklig!

/Think you should check out  http://www.doftoteket.se/ Because they've got 30% of everything!


 

Detta var det jag beställde hem:

En eyeliner ifrån Sleek Makeup 'Cobalt Blue'

Den sitter som en smäck på huden verkligen!

/This is what I ordered. An eyeliner from Sleek Makeup. It doesn't move of the skin!

   


Tre läppstift ifrån Sleek Makeup: 'Smoulder' 'Smother' 'Baby Doll'

Riktigt pigmenterade läppstift som känns underbara på läpparna

/Three lipsticks from Sleek Makeup. Highly pigmented lipsticks and feels gorgeous on the lips

     



En palett som jag längtat till att få ha i mina händer

Sleek Makeup Ultra Matts Shades V2

Det bästa är att de är en plast lapp ovanpå ögonskuggorna som står namn på dom!

(Det kan vara så att jag känner ett uns doft ifrån denna, men är inte riktigt säker) 

/A palett i've longing for. Sleek Makeup Ultra Matts Shades V2. The best is on the plastic thing it listed all the names of the shadows.

(I've sense a fragrance, but I dont know if it's from the palette)

 



Sminkade även mig idag med lite utav sminket jag fick i mitt lilla paket :D

/Here is my makeup, used som of the things i've got from my packeged

   

Ansikte:

IsaDora BB-Cream All In One Makeup SPF12 -'01 Light'

Apolosophy Powder 'Warm Beige'

Apolosophy Concealer 'Creamy Beige'

MIYO Blush 'Rose'

Sheer Cover Lip to Lid Highligter 'Bronze'


Ögonbryn:

IsaDora Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'

NYX Eyebrow Powder 'Brown/Dark Brown'


Ögon:

Sleek Makeup Palett Ultra Matts V2 'Pillow Tank' 'Noir' Maple' 'Thunder'

MAC Pigment 'Melon'

H&M's Liquid Liner

IsaDora BigBold Mascara 'Black'

Eye shadow fix (Primer) Waterproof

Apolosophy Eyeliner 'Charcoal Black'

Sleek Makeup Eau La La Liner 'Cobalt Blue'

 

Läppar:

H&M's Lipstick 'Bare If You Dare'

Apolosophy Lipstick 'Pale Pink'



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Länkar


Skapa flashcards