Epic Me

Alla inlägg under december 2010

Av epicme - 23 december 2010 18:08

Gårdagens avslutning var rolig   


Julspexet var kanon   

Lärarna fixar iordning en liten föreställning för oss elever


Min julutstyrsel blev då såhär   


                                   

Kan ni tro att jag skrämde slag på vissa personer  

(Lurvet på mitt huvud är min tomteluva med svart lurv i lurv istället för de där vanliga vita)


Min egna mini julgran är nu pyntad   

(Måste juh göra den lite rockig också   


     

Hittade mitt gulliga pappa troll   

Tycker de e lite fjortizz blick på honom allt   

   

      

Mitt i allt snö oväder så lägger jag in en lite somrigare bild för att ljusa upp vardagen, dagen innan julafton



God Jul På Er Allihopa!!!!!!!  

Av epicme - 21 december 2010 20:37

Nu har Milla vart lite busig   

Tänkte inte lägga upp fler förslag på sminkningar tills imorgon.


Tror nog jag kommit på vad jag skall ha endån   


Men lägger förhoppningsvis in bilder imorrn på min utstyrsel 

  

Av epicme - 20 december 2010 22:01

Ville visa det slutgiltliga resultatet på vårt pepparkakshus 

  







I helgen hade vi en liten 'mini' julafton med min älsklings familj. Dom åker iväg idag och är inte hemma äver jul så vi tog de då :)


Blev så stolt att jag faktiskt fick tre stycken presenter :D

  


Men Putte och jag skall inte ge varandra presenter försen efter han kommit hem ;)




Tänkte ha lite julspecial på skolavslutningen och har funderat på dessa sminkningar


Vilken är bäst???

1.


   2.      

Av epicme - 16 december 2010 21:16

Idag kommer lite allmän info:


Fick inspiration från http://zandrassmink.blogg.se/ att måla naglarna   


 


        


Sen har vi köpt en liten radiostyrd bil som vi skall ha att leka med katterna   

  

            

         

(Men blir juh att vi använder den mest    )




Sedan avslutar jag detta inlägg med några söta bilder på min katt Phoenix     

  

  

  


Rock on bitches!!  

Av epicme - 13 december 2010 21:39

Idag blir bara lite allmänna bilder   


Glöm inte att hålla er uppdaterade till skolavslutningen för ja kommer vara rätt grym då   


Har varit rätt upptagen för ikväll har ja skaffat Spotify   


Men här får ni era bilder:

 


                           


 


                   

  Rock on my bitches!!!     


BTW: Jay Smith – Black Jesus

Av epicme - 11 december 2010 22:48

Gårdagens fika var iallafall uppskattat av klassen   


Dom fick hembakta knäck, kola och pepparkakor

  

  

Här ser ni flera nöjda miner   

 









Här har dom tagit folie och gjort om de    

                   


  En stor gratulation till min bästa vän som fyller år idag   

Fy sjutton på dej   

                       


Sedan skall man ha med någon ego bild också   


 


  


  Rock on bitches!!!!!  

Av epicme - 7 december 2010 20:30

Idag har jag inget speciellt att säga ;)


Förutom att jag varit ledig idag från skolan :D


Men här får ni iallafall några bilder:


 

  






           



                         

                                

                                         Rock on my bitches!!!!

Av epicme - 5 december 2010 20:09

Idag har hela dagen gått åt att fixa pepparkakor   


  


Så nu känner man sej rätt stor efter allt små smusslande av degen XD

Men gott var det iallafall   


Så här ser det ut än sålänge

  

  


Det är ett Mumin pepparkakshus   


Har gjort några pepparkakor som ja nog tror min klass kommer att gilla som fika i slutet av veckan, men ni får se dom då. 

Men tro mej att dom är snygga   



Ville bara säga till min kille att 

  JAG ÄLSKAR HONOM ÖVER ALLT ANNAT  

  



Men nu får ja ta o plugga lite till min ryska läxa   


   

Rock on my bitches!!!   

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards