Epic Me

Alla inlägg under mars 2012

Av epicme - 30 mars 2012 16:43

Ida kör vi på två olika smink/outfit ;)


   

   

       

 

Av epicme - 25 mars 2012 19:41

Eftersom jag varit sjuk nu, plus att pollen allergin börjar komma igång, så har det varit noll inspiration för att sminka sej!


Så här ger jag er iallafall några videor att titta på:

(Klicka på bilderna så kommer ni till videorna)

   

 

 

         

Av epicme - 25 mars 2012 15:26

Idag kör jag på en recension på min nya mascara:

Maybelline Illiegal Length Mascara


Det som är bra med den att den är:

-Parfymfri

-Paraben fri


Jag tycker produkten är helt okej, men jag själv uppfattar att jag inte får den längd och fyllighet som jag vill uppnå.

Mascaran är bra och man får en bättre längd och separation.

  

Pris: ca 149kr 


Före:


Efter:

 


Jag ger mascaran 

     (4 av 5)

-Vill ha lite mer volym, men även mer längd.

 För övrigt är endå mascaran bra när man lärt sej hur man skall hantera den!    

Av epicme - 22 mars 2012 19:10

Ibland kan de vara förjävligt att vara tjej, men för det mesta är det helt underbart!


Tänk, vi kan sminka oss riktigt snyggt, ha underbara kläder, och få gå i underbara skor!!


Syns bara att man ibland får så jäklans ont i fötterna av skor XD Men det är det värt!


Dagens sminkning var lila/brun isniprierad ;)

   

Här ser ni ett utav mina underbara skor ;)    

Av epicme - 18 mars 2012 21:55

Nu har internet blivit klokt igen, men då har man åkt på influensa istället !!!


Därför jag inte skrivit på länge.


Så därför bjuder jag på en sminkning som jag gjorde för ett tag sen

   


Här kommer en snabb bild på min överaskning som jag gjorde när jga var iväg ;)

   

Av epicme - 11 mars 2012 19:41

Har just nu stort Internet krångel!!!

Av epicme - 7 mars 2012 08:45

Igåt handlade jag lite intressant saker ifrån H&M :)

Riktigt bra budget märke, med det mesta oparfymerat också!

Då blev de en eyeliner penna, mascara och två penslar

   

     

     

   

Av epicme - 6 mars 2012 18:10

Måste bara informera om vad jag fick reda på idag.


Jag har köpt student klänning (Bild kommer)

Den är ganska bar i ryggen, och då tycker jag inte att det är snyggt att BH bandet syns.


Så därför täntke jag köpa mej en Free Bra.

För er som inte vet vad en Free Bra är, så är det en 'bh' som sitter fast med klister och ett knäppstycke fram.




     


Men om ni som mej har en lite större kupstorlek, jag har D-kupa, så kommer ni få problem med att få den att fästa.

Därför är Free Bra:n bara begränsad till en C-kupa.

För om kup storleken blir större än så, då blir det en så tyngd och då fäster den inte klokt och i värsta fall faller den av!


Ville meddela er om denna information! 

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards