Epic Me

Alla inlägg under september 2012

Av epicme - 27 september 2012 19:08

I härromdagen köpte jag två olika par lösögonfransar som jag tänkte pröva till halloween :)


Ett par var enkla fransar, men som ger mina fransar lite mer fyllning och lite volym ;)


Dessa par som jag har på mej här är bara halva fransar, men ger en mer 'kattlook'.

Tycker de är dösnyggt :)


Får se vad man hittar på till Halloween :)


Har ni något tips :)?


         

Av epicme - 25 september 2012 19:29

Idag körde jag på guld och grön färg på ögonen, sen blev de röda läppar idag igen :)

Av epicme - 25 september 2012 15:04

Ja måste visa mina nya sköningar :D

 


Sen delar jag med mej en smink bild och när jag var tvungen att kolla oljan på bilen :)

   

Av epicme - 24 september 2012 15:42

Idag blev fokusen på röda läppar :)

Av epicme - 23 september 2012 13:23

En sminkning som jag har inspirerats utav Linda Hallberg! Jätte bra inspiration!

Av epicme - 19 september 2012 20:53

Här kommer resten utav bilderna ifrån dagen :)

       

Av epicme - 19 september 2012 16:53

Mami hjälpte mej och tog lite snygga bilder idag vid graffiti väggen :) fler bilder kommer sen ;)

Av epicme - 18 september 2012 22:05

Fick med en prov exempel på garniers bb-cream. Har aldrig haft en tanke på att köpa den pga doften!

Men detta prov luktade ingenting!!
Plus att det heller inte var någe parabener i.

Så ja provade den.
Och jag blev chockad över resultatet :O
Först såg man inte så stor skillnad, men huden är mycket jämnare och fick mindre mörka ringar under ögonen! :)

Jag ger detta prov <3<3<3 av fem, då detta bara e prov.

Ovido - Quiz & Flashcards