Epic Me

Alla inlägg den 12 november 2012

Av epicme - 12 november 2012 23:32

Blev så himla glad idag!
Jag är som person att när jag tycker något ser bra ut på någon så försöker jag alltid visa att jag tycker om det!

För en gångs skull så fick jag tillbaka det idag!
En jätte trevlig tjej på apoteket stoppade mej och sa:
- Jag måste bara säga en sak till dej, jag tycker att du verkligen har en riktigt snygg sminkning!

Det värmde riktigt mycket i mej :)<3
Så ge varandra lite omtanke! Det skadar oftast inte ;)

Till dagens makeup prövade jag den nya eyelinern som jag klickade hem, NYX the curve.
Den är värd pengarna kan jag säga ;) ligger bra i handen, ger en fin linje,kan både ha den riktigt tunn eller fylla i den så det blir tjockare och den håller bra! Det lilla negativa var väll att när man kom till det andra ögat så blev det lite krångel, men som man säger
Övning ger färdighet!
<3<3<3<3 (Fyra av fem hjärtan )

Ovido - Quiz & Flashcards