Epic Me

Alla inlägg under september 2011

Av epicme - 30 september 2011 17:57

I've been crushed....


Ida var sista dagen på praktikens första två veckor. Rätt skönt att få komma tillbaka till skolan igen :)

Igår var ja tvungen att vara hemma pga att ja fick en allergisk reaktion kvällen innan :( inte kul, vet heller inte riktigt va ja reagera på heller :O

Men har iallafall ett litet inköp i veckan oxå :)

Så den här gången blev det en palett med jordnära färger, en likadan palett som jag hade innan fast nu e de bara matta färger, en creamliner som håller kanon bra! håller jätte länge utan att kladda runt! Och sedan ett par byxor/tights :)

   

   

Av epicme - 25 september 2011 13:30


Här kommer veckans inköp :) Och även (Går)Dagens sminkning :) För igår var de juh utgång :)

       

   


Av epicme - 24 september 2011 08:55


Har inte blivit av att skriva nånting i veckan p.g.a praktiken. Men igår var sista dagen på Mekonomen :) Så nästa vecka blir de en annan plats :)

När ja kom hem till min pojkvän igår så stod de här på bordet till oss :)

   

   Jag älskar honom  

Av epicme - 19 september 2011 18:59

Idag var min första dag på praktiken :)

Så dagens outfit e väldigt smickrande XD

 

Av epicme - 18 september 2011 21:00

Här kommer en smink från i veckan :)

   

Av epicme - 18 september 2011 18:41

Jag var lite busig ida XD

 

Av epicme - 18 september 2011 18:37

De e fest hos Adam...


Dagens sminkning blev jätte enkel med bara eyeliner och rött läppstifit. Va tycks? :)

 

   

Av epicme - 16 september 2011 15:20

Don't Believe The Mass...


Idag har jag tagit det lugnt och tagit mej tid till läxor. Så dagens sminkning blev en liten prövning... Så va tycks hörni? :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards