Epic Me

Alla inlägg under augusti 2011

Av epicme - 30 augusti 2011 20:16

If I was your vampire.....


Idag kom äntligen min efterlängtade mobil :D

Så nu är jag jätte glad :D så nu kan jag använda högtalaren jag fick i torsdags

Dagens sminkning fick jag aldrig kort på men kan visa en liknande :)



Så kan istället visa söndags sminkningen och även outfit :)

 

           

   

       

Av epicme - 29 augusti 2011 21:35

Ville bara rekomendera denna produkt!!

Doftar inget

Mega bra resultat första gången!!

Håret blev mjukt och glansigt första användningen. Även en del slitna toppar blev bättre :O


5 av 5 toast verkligen :)

     

Av epicme - 28 augusti 2011 15:00

Listen what Im tellin you.....


Här kommer inköpen från förra veckan och även denna vecka :)

         

   

     

     

Av epicme - 28 augusti 2011 08:00

With the air so cold.....


Tänkte lägga in smink och outfit från i fredags :)

 

       


   

Av epicme - 27 augusti 2011 23:57

My God, amazing how we got this far ....


Blev någe strul med mitt paket så ni får se den i veckan helt enkelt :)

Dagens sminkning:

 

                   



Dagens outfit blev ledigt och enkelt :)

               

Av epicme - 25 augusti 2011 21:36

Don't fall on your sword....


Idag har varit en känslomässig dag XD

De mesta skulle bara inte gå rätt :O

Så de blire ingen bild på mobilen eftersom den inte kommit.

Så lägger upp imorgon bilder på de inköpta :D


Så idag bjuder jag på en färglad sminkning:

 

                           

Av epicme - 24 augusti 2011 21:00

I know you will believe....


Dagens sminkning blev kort och gått enkel med

-Kayal linje

-Lite ljusare bas skugga

-Ljus grå skugga i globlinjen

 


     

Imorgon kommer förhoppningsvis min nya mobil :D 

Då skall ni få kort på den och även grejer som jag köpt hem i förra veckan :)

Av epicme - 23 augusti 2011 16:38

Tell me would you kill to save a life.....


Idag började då skolan för mej.

De här sista året kommer nog bara rusa iväg :O


Huh.....


Idag så blev de en brun sotig sminkning:

   


Och outfiten blev ingen bra bild på, men det blev iallafall:

-Vit/svart randigt linne

-Svarta shorts

-Svarta tights

-De nya skorna ^^,


Ovido - Quiz & Flashcards