Epic Me

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Apolosophy...

Av epicme - 27 maj 2013 14:24

Jag hade turen att kunna få klämma och känna på Apoteket Hjärtats eget sminkmärke Apolosophy!

Dom skriver såhär:

'Apolosophy är inte ett vanligt varumärke. Det är ett sätt att förpacka våra tankar, vad vi tror på och står för som ett apotek med hjärta. Resultatet är allt från hudvårdprodukter, solskydd, fotvård eller som här: makeup.

Människor är viktiga inifrån och hela vägen ut, det är en självklar tanke för oss som arbetar med hälsa. Vi vill möta dig där du befinner dig i livet just nu och ibland blir det kanske vid sminkspegeln. Makeup är en av många vägar till välbefinnande och därför finns Apolosophy som foundation, skimrande färg och glans till läppar och ögon samt puder för nästippen. Produkter vi är stolta över, som håller för våra högt ställda kvalitetskrav både på finish och innehåll. Skönhet på allvar.'

 

Jag vart så himla glad när jag fick se att dom hade det dit jag skulle!!

Så jag gick införbi och köpte på mig en drös!

Måste ju passa på ;)


                   


Jag köpte ett Puder, Två Läppstift, En svart kajal penna, Concealer penna, Puder borste och en Ögonfransböjare(Som jag inte har med på bild)


Jag älskar verkligen alla produkter!!!

Skulle nästan köpt på mig mer!!


Det aboslut bästa är att det inte alls kostar så mycket som annat smink gör!

Pudret =139kr

Läppstift=109kr


Helt otroligt!!


Apolosophy har kommit till Apoteket Hjärtat i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Resten utav Sverige får vänta till hösten!


Är så ledsen at vi inte har det här på Gotland :(

 
 
Caroline @makeupedia.se

Caroline @makeupedia.se

31 maj 2013 15:44

Nyfiken på ögonfransböjaren, vad tycker du om den? =)

http://www.makeupedia.se

epicme

31 maj 2013 18:01

Jag tycker om den! Den ger en diskret böj på fransarna, istället för den här 90* graders vinkeln.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Ovido - Quiz & Flashcards