Epic Me

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av epicme - 11 maj 2013 23:58

Nånting jag kollat efter sen det kom ut, är sminkmärket MIYO.


Från början har jag trott att det är ett parfymfritt smink märke, men Akta er!

Alla produkter är tyvärr inte det.


I detta smink märke lanserade dom även ett nagellack med parfym i?!?


Så därför har jag inte vågat mig på att köpa det, TROTS att det är så billigt!!


Men idag var jag i affärenn och handlade och såg att dom hade ett litet ställ med Miyo produkter så jag tog mig en titt!


När jag läste på deras infoblad så stod det på det mesta jag ville pröva att det är Hypoallergenic och Dermatologit Testad.


Så jag har köpt hem lite prdukter som jag tänkte ta mig en titt på :D

     


Nagellack  ' Mars,Kiwi, Magic'

Puder 'Sand'

Ögonskuggor 'White, Chili, Zero'

Mascaror ' Big Fat Lash, Super Lash'

Eyeliner 'Devil Eyes Eyeliner Pen No: 01 No: 03'

Blush 'Rose'

Ovido - Quiz & Flashcards