Epic Me

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av epicme - 9 juni 2013 21:59

Nämnde igår i Inlägget att jag fått utslag på benet och de ser ut som jag blivit biten.


Tänkte jag kunde visa er hur det såg ut.

  Klicka upp bilden för  att se bättre.


Vi hade vart iväg på rally under dagen. Det vart väldigt stövigt och dammigt, så mina svarta kläder var vita när jag kom hem!

Så jag vart ju tvungen att ta ett bad.

Men när jag tar av mig byxorna får jag  syn på detta på hela mitt lår!! :O


Blev ju helt förskräckt!!

Det verkar som att jag blivit biten av 'nånting' för vi ett ställe närmare knät så är jag svullen och kan tycka se bitmärken!!


Hmmm....konstigt konstigt.

Idag är det bättre iallafall, men ville visa er åtminstonde hur jag såg ut!


//

Mentioned yesterday in the post that I had a rash on the leg and it looked like I've been bitten.

Thought I could show you how it looked.

We had been to see rally during the day. It got very dusty, so my black clothes were white when I got home!
So I had to take a bath.
But when I take off my pants, I catch sight of this on my thighs! : O

Got completly chocked!
It seems that I have been bitten by 'something' beacuse on a place closer to the knee, I am swollen and may see bite marks!

Hmmm .... strange strange.
Today is better anyway, but wanted to show you how I looked!

Av epicme - 9 juni 2013 21:37

Gjorde en nyuppdaterad ögonbryns tutorial, alltså steg för steg.

Hoppas ni blir nöjda :)

//

Did a new updated eyebrow tutorial.
Hope you will enjoy :)

 

1) Har inte gjort någe alls med ögonbrynen.

2) Börja med att fylla i utkanten på ögonbrynet med IsaDoras Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'

3) Följ ögonbrynets underkant.

4) Måla även i övre kanten på ögonbrynet.

5) Fyll i hela ögonbrynet.

6) Fyll i glipor genom att använda ett ögonbryns puder, jag använder Nyx eyebrow powder 'Light Brown/Brown'

Ta bort eventuella misstag med  en topz. Höj och ljusa upp ögonbrynet genom att lägga en concealer längs undersidan av ögonbrynet och sudda ut :)


Färdigt!!

   

//

1) Haven't done nothing at all with the eyebrows.
2) Start of by filling the edge of the eyebrow with Isadora Eyebrow Pencil Waterproof 'Light Brown'
3) Follow the lower edge of the eyebrow.
4) Draw a line on the upper edge of the eyebrow.
5) Fill in the entire eyebrow.
6) Fill in the gaps using a brow powder, I use Nyx eyebrow powder 'Light Brown / Brown'
Remove any mistakes with a cotton bud. Raise and highlight the eyebrow by adding a concealer along the underside of the brow and blend out :)

Finished!


Tidigare månad - Senare månad

Besöksstatistik

Presentation

Instagram

The Guestbook

Fråga mig

12 besvarade frågor

Dagens Smink/Outfit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards