Epic Me

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Starting Over.......

Av epicme - 11 augusti 2011 22:05

Nu blir det klokt på riktigt!


Skall börja blogga igen :) 


Tänkte den här gången blogga mer om man outfit och även börja klokt med Smink :)  


Så hoppas jag kan få lite läsare :)


Här kommer iallafall första blogg bilderna:

                   

               

Haha, ser lite vindtyrig ut på den vänstra bilden XD

Men det är bara för jag var så koncetrerad :)



Jag har använt mej utav våt eyeliner, mascara, två olika nyanser utav brun och till sist svart.



 

 

Jag har beställt igår från nätet, en smink box med skimmriga nyanser

Sen även dessa snygga skor


 

Så dom kommer förhoppningsvis imorrn :D :D    

 

Fick hem dessa kläder igår :) Byxor + tröjan til höger

                          


   



                         














 
 
Ingen bild

Syster

17 augusti 2011 16:58

Fasiken vilka snygga skor... Jag har också funderat på att köpa en sån smink box du kan väl messa mig om det är värt å köpa.. vissa ju massa olika sånna boxar... fint du har sminkat dig! Bryt nu inte benen i skorna! =) Love you

 
Epic Me

Epic Me

17 augusti 2011 19:13

Visst e dom ;) Skall försöka att inte ramla :)
Sminkboxen var defenitivt ett bra köp!!
Love you<3

http://epicme.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Skapa flashcards