Epic Me

Alla inlägg under december 2011

Av epicme - 31 december 2011 16:49

Här kommer min nyårs sminkning :)

Nyårs outfit och även mitt hår får ni se senare ;)

   

   

Av epicme - 31 december 2011 00:01

Igår träffade man lite folk som man inte träffat på ett tag :)

 



Sedan blev de staden med pälsklingen och så köpte jag en nyårs outfit som ni får se imorgon tillsammans med nyårs makeupen (som jag inte har en aning om hur jag skall ha de) Hmm..... Har även  funderingar på hur man skall ha sitt hår :O


Några förslag? :)


Här kommer även en mobil bild på gårdagens makeup :)


Hur skall ni se ut på nyår?

Några idéer? :) 

Av epicme - 28 december 2011 19:39

Har ett par nya favoriter i min sko samling :D

Som jag även använde i dagens outfit.


Dagens Makueup blev en enkel en ;)

     

   

Av epicme - 27 december 2011 14:34

Idag är man sådär lagom glad :)


Så idag blev en enkel sminkning med eyeliner och även blått under ögat för att framhäva min ögon färg :) 

Sedan har jag på mej en julklapps tröja på mej oxå :)

   






Nu är mitt hår i den perfekta röda färgen som jag vill ha :) synd att det går ur så snabbt :( 

       

Av epicme - 25 december 2011 22:32

För det första hade jag en riktigt bra jul.

Riktigt nöjd över allt jag fick :) Bilder kommer upp på det senare ;)


Fixade håret så man kunde vara lite jul fin ;)

Så det blev såhär:

   



Så på julafton blev det en röd klänning med en enkel sminkning :)



Dagen såhär efter jul är lite slö, så jag körde på en ny tröja och en lätt brun sotad sminkning med ett nytt läppstift.

   


     

   





Hoppas att ni alla hade en bra jul? :) Vad fick ni för roligt?

       

Av epicme - 22 december 2011 18:00

Äntligen har jag fått min Student Ziperall.

Även jag har haft fördomar emot dom, men mmmm.......va skön den var att strutta omkring i!! :D

Verkligen att rekomendera till myspys personer :)

   

Av epicme - 22 december 2011 14:15

Äntligen har man fått liiiiite snö här på ön. Men mestadels är det bara frost och ingen riktig snö.

Huh...vill ha lite julstämning med snö och allt!


Här kommer en outfit från i veckan som jag glömt att lägga upp. Jeans och en instoppad lång skjorta.

  

 Och nu när det börjar bli någorlunda kallt blir det på med vinter jackan.


Men nu har jag gjort en nyårs sminkning till er som jag ville prova. Det vanliga färgerna till nyår, alltså silver och svart.

   

      

Av epicme - 19 december 2011 07:31

Igår hade jag bara använt mej utav eyeliner.

Då körde jag på dubbelvinge som syns rätt så dåligt på bilden :/

 

Ovido - Quiz & Flashcards