Epic Me

Alla inlägg under december 2011

Av epicme - 16 december 2011 20:10

Nu e min sista praktik vecka för iår slut.

Så då passade jag på att bjuda alla på jobbet på tårta :)

 

Målade även naglarna igår :)

*Midnight Passion*

     

*Royal Purple*

 



Så här såg min sminkning ut nästan dagligen på jobbet.

   

Av epicme - 13 december 2011 21:46

Det här inlägget vill jag tillägna till en väldigt speciell person i mitt liv och som betyder mycket för mej!

Min pojkvän Patrik  


Vill verkligen att han skall förstå hur mycket jag verkligen tycker om honom!

 


Du är så underbar emot mej att jag verkligen är riktigt glad att du fann mej!

Vi har nu varit tillsammans i 2 år och 1mån och längtar verkligen efter många år till framöver.


Du är verkligen allt i en man som man bara kan önska sej!

Utseende, snäll, omtänksamhet, din kropp, ditt underbara leende, dina fantastiska ögon som jag smälter utav genom att bara titta in i dom. Men det viktigaste av allt....din Kärlek till mej    

 


Det bästa man kan få utav en annan person är Kärlek!

Att man vaknar varje morgon och får veta att det finns en person som längtar riktigt mycket efter att få träffa mej.

Känslan när personen ser på en med glittriga ögon som riktigt njuter och glädjs av att få se en.

Känslan när läpparna möts och det blir som fyrverkerier inom en 

Den bästa känslan är att få hålla om den personen och verkligen känna all Kärlek strömma in genom en och man blir helt varm i kroppen, men mest hjärtat. Att få känna Kärleken strömma genom två personer.




Jag är glad att jag har en person som Älskar mej för den jag är och att jag kan ge honom den Kärleken tillbaka 


       

 

Av epicme - 12 december 2011 20:24

Här kommer dagens outfits för dagen :)

Vill påpeka att bilderna inte blir lika bra eftersom jag inte kan ta bilder på mej själv om blixten är på XD (ni ser det på outfit bilden)

Har ni några bra tips för att kunna titta på bilder med blixt? :)


   

   

Av epicme - 11 december 2011 16:58

Här kommer dagens smink!

Lite sådär lagom udda ;)

   



Dagens outfit har ni här också :) Ni ser även skorna ifrån tradera ;)

   

Skall även säga Grattis till min kompis Oliver som fyller 18år ida :) Grattis :)

   

Av epicme - 5 december 2011 20:51

Nu kommer en praktik igen på två veckor. Så bloggandet kommer vara segt. Men håll koll för de kommer mer :)

Av epicme - 3 december 2011 13:05

Här kommer gårdagens sminkning :)

Synd att man inte har något riktigt mörkrött läppstift :( så fick fylla i läpparna med ögonskugga som går lika bra de :)

   

     

Av epicme - 1 december 2011 23:00

Fick hem mina nyköpta skor från Tradera igår :D

Så himla glad, o dom ser bättre ut i verkligheten oxå ;)

   


Måste bara påpeka att de e första december och ingen snö har kommit :O Känns väldigt konstigt :O

Så bjuder på lite vinter bilder :)

S  

   

     

Ovido - Quiz & Flashcards