Epic Me

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Tillängnat till en speciell person i mitt liv....

Av epicme - 13 december 2011 21:46

Det här inlägget vill jag tillägna till en väldigt speciell person i mitt liv och som betyder mycket för mej!

Min pojkvän Patrik  


Vill verkligen att han skall förstå hur mycket jag verkligen tycker om honom!

 


Du är så underbar emot mej att jag verkligen är riktigt glad att du fann mej!

Vi har nu varit tillsammans i 2 år och 1mån och längtar verkligen efter många år till framöver.


Du är verkligen allt i en man som man bara kan önska sej!

Utseende, snäll, omtänksamhet, din kropp, ditt underbara leende, dina fantastiska ögon som jag smälter utav genom att bara titta in i dom. Men det viktigaste av allt....din Kärlek till mej    

 


Det bästa man kan få utav en annan person är Kärlek!

Att man vaknar varje morgon och får veta att det finns en person som längtar riktigt mycket efter att få träffa mej.

Känslan när personen ser på en med glittriga ögon som riktigt njuter och glädjs av att få se en.

Känslan när läpparna möts och det blir som fyrverkerier inom en 

Den bästa känslan är att få hålla om den personen och verkligen känna all Kärlek strömma in genom en och man blir helt varm i kroppen, men mest hjärtat. Att få känna Kärleken strömma genom två personer.




Jag är glad att jag har en person som Älskar mej för den jag är och att jag kan ge honom den Kärleken tillbaka 


       

 

 
 
Ingen bild

Jesper Holm

13 december 2011 22:04

Ni är så fina tsm, hoppar ni får många lyckliga år till!

 
♥ Lena ♥

♥ Lena ♥

14 december 2011 12:01

Visst e dom =D
Kärlek ♥ Kärlek ♥ Kärlek ♥
e när man både ger o tar och respekterar varandra för den man är!
Ni e så fina mina gulliga ♥an
Puss på er båda / Mami ♥


http://miniphoenix.bloggplatsen.se/2010/11/10/3935

 
Ingen bild

Putte

14 december 2011 12:22

Gud va du e gullig mitt hjärta jag älskar dig mest av allt mitt hjärta :-) du e så underbar. man blev ju mållös av att läsa detta det är så vackert :-) miss you my love <3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av epicme - 23 juni 2013 20:33

Jag säger #Hejdå till #Bloggplatsen och flyttar min blogg.   Mina inlägg härifrån kan inte kopieras över tyvär till den nya bloggen :(   Så jag kommer ha kvar denna blogg men kommer inte använda den,    utan jag kommer använda min nya do...

Av epicme - 21 juni 2013 17:22


Glad midsommar på er alla

Av epicme - 21 juni 2013 16:18

Gårdagens sminkning gjorde jag lite annorlunda ;)   Hade röd eyeliner på ögonen :D           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45,46' Apolosophy Bronzer 'Medium Bronze' ...

Av epicme - 17 juni 2013 21:44


Har länge velat köpt en liten sprayflaska som jag kan ha inne i mitt sminkrum.   För i den kan man hälla i vatten och sedan spraya på sina penslar för att t.ex. få mer pigmenterade ögonskuggor.   Så idag hittade jag en på Ö&B för ynka 12 kr ;...

Av epicme - 17 juni 2013 21:33

För att sticka ut ifrån min randiga tröja så körde jag på röda läppar ;) /To stand out from my striped shirt I went for red lips.           Ansikte: Apolosophy Concealer 'Creamy Beige' Apolosophy Powder 'Warm Beige' Nouba Blush '45...

Ovido - Quiz & Flashcards