Epic Me

Alla inlägg under februari 2012

Av epicme - 26 februari 2012 18:55

Idag var det riktigt skönt ute. Inge blåst och fullt solsken!

Här på syster ysters balkong var det upp emot 20 grader!!

   


Dagens snminkning blev enkel med dubbla vingar ;)

Hoppas ni har det bra?

   

Av epicme - 25 februari 2012 19:06

Idag har det varit en underbar solig (men blåsig) dag här!

Riktigt härligt!

  Kolla här, ingen snö alls kvar :D MEGA härligt!


Så idag passade jag på att köpa lite kläder åt mej själv :)

         


Fick inte så bra bilder på min sminkning idag, men lila+svart helt enkelt :)

       


På måndag börjar min andra praktik vecka :D Längtar som as :)

 


Av epicme - 24 februari 2012 17:42

Den här dagen har inte varit bra för mej.

Kom alldeles för tidigt till bussen.

Sedan fick jag arbets syssla

   

Åt alldeles försent så man fick socker känning.

Haft många kunder.


Men det har även varit en kul sista dag vid Mekonomen!


Ni skall få se i helgen var nästa veckas praktik blir någonstans    

Av epicme - 23 februari 2012 18:52

Så himla härligt att våren är på G nu :D

För idag har det varit fullt solsken med inga moln...

  Den här bilden är tagen tio i 8 på morgonen :D

Härligt härligt<3<3<3<3


Måste även visa mitt nagellack som jag målade på i måndags!

  Det är ett utav H&M:s egna nagellack, vet inte riktigt namnet bara!

Men kan säga att jag är förälskad i deras nagellack! Idag(Onsdag) har det börja flagna i nagel kanterna. Det brukar annars ta en dag och redan ibland på kvällen för t.ex Depends nagellack att flagna för mej.


Men H&M:s kvalité får ja säga var riktigt bra, plus att priset var godkänd för bara 40:-   

Av epicme - 22 februari 2012 18:47

Ikväll fixade jag en liten överraskning som ni får se när jag kommer hem igen ifrån fastlandet :)


Skulle vilja få lite inspiration :)

Ge mej webbsidor, bilder etc.

 

Av epicme - 18 februari 2012 13:02

Här kommer gårdagens sminkning ;)

Prövade på att göra läpparna mörka i kanterna, gav mycket mer djup i läpparna ;)

       

Av epicme - 17 februari 2012 15:46

Gårdagens outfit plus sminkning var lite mer 'sommar' inspirerade. E så trist med snö för man kan inte ha på sej vad man vill...

 

   

Av epicme - 15 februari 2012 22:09

Äntligen har både min luvtröja och studentmössa kommit hem :)

Så nu känns det att de inte är långt kvar :O

 


Alla hjärtans dag var bra för min del :) Hade de mysigt med pojkvännen med tårta och rosblad och allmänt myspys :)

Hur var er alla hjärtans dag??   

Ovido - Quiz & Flashcards