Epic Me

Alla inlägg den 22 april 2013

Av epicme - 22 april 2013 23:27

Fick roliga frågor som jag tänkte svara på i detta inlägg :)

Först och främst tack så mycket för frågorna :)


 


1) Nix det gör jag inte :) Använder det bara vid 'speciella' sminkningar som jag känner att det kan behövas det lilla extra


2) Jag var nog ca 15år när jag gick i åskurs 8. Då använde jag bara Mascara!


3) Jag har köpt de mesta utav mina sminkborst set på Tradera faktiskt :) Nya dessutom!

Håll koll på denna hemsida! För dom kan lägga ut ett helt set på bud för bara 1kr!!!

Länkar med en bra sida :

http://www.tradera.com/helt-nytt-16st-smink-borstar-make-up-penslar-akta-har-43-vaska-auktion_302689_180797322


4) Parfymfritt är självklart det jag kan rekommendera bäst!!

De mascaror som är i topp för mig står mellan två stycken

  IsaDora Big Bold (Kan kännas lite klumpig med den stora mascara borsten, men den är helt underbar!!!! Ger väldigt separerade ögonfransar men även längd)

  L'Oreal Telescopic (Krävs lite 'träning' med hur man skall få till de rätta fransarna med denna borste, men när man väl gjort blir dom suuuuper långa och spindelbens aktiga)


Hoppas ni fick bra svar på era frågor :) Lycka till!!!

Kram :D ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards